antiPoihsis

...του ανειπωτου η αγωνια

Sunday, October 01, 2006

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΩΜΑ ΨΩΜΙΑΔΗ

Ανεπιβεβαιωτες εως τωρα πληροφοριες φερουν τον συνταξιουχο να ηθελε να ρανει με ανθη τον νομαρχη Θεσσαλονικης.Δεδομενου ομως το χαμηλου της συνταξης του ο ατυχος αυνταξουχος καταφερε να αγορασει μονο ενα κεσεδακι γιαουρτι με το οποιο ερανε τελικα τον κ. Ψωμιαδη.Ο συνταξιουχος φερεται να δηλωσε πως δεν ευθυνεται αυτος για το ατυχες γεγονος αλλα ο κυριος νομαρχης ο οποιος διαλεξε το τελος του μηνα για την συγκεκριμενη εκδηλωση οπου η συνταξη του ειχε παντελως εξανεμισθει.

3 Comments:

At 8:35 PM, Blogger Stelios Frang said...

Καλέ, ποια Αδαμαντία είσαι? Κι έχω έναν στομαχόπονο τελευταία... :-Ρ
Στέλιος

 
At 6:46 AM, Blogger adamantia said...

Μικρος ο blogκοσμος τελικα Στελιο....τα σεβη μου! :)

 
At 6:03 PM, Blogger Stelios Frang said...

Μικρός ο κόσμος λες ή οι ίδιοι ανακυκλωνόμαστε παντού; Πάντως εσύ χάθηκες, εγώ είμαι παντού... Γράψε κανένα e-mail...

ΥΓ: Έπεσε το μάτι μου στο όνομα, καθώς κοίταζα με ενδιαφέρον τον καθρέφτη με τον λέοντα... :-)

 

Post a Comment

<< Home