antiPoihsis

...του ανειπωτου η αγωνια

Monday, March 05, 2007

ΕΓΩ




1) Εχω ένα στραβο δοντι γιατι μικρη δαγκωσα μια κολονα της Δεη που μου εκοβε το δρομο, παραδοξως πως αυτό το χαρακτηριστικο το κληρονομησε η κορη μου
2) Εγινα ξανθια γιατι ως γνωστον «οι ξανθες και οι χαζες εχουν τις τυχες τις καλες», χαζη δεν μπορεσα να γινω
3) Μοιραζομαι την ιδια λαχταρα για τα κρουασν μολτο με γεμιση βανιλια με τη γατα μου τη Ζαίρα
4) Ονειρευομουν να γινω φαροφυλακας, προσφατα εμαθα πως οι φαροι γινανε ολοι αυτοματοι
5) Το μοτο μου είναι : μη σπαταλας το σημερα αναπολωντας το παρελθον ή σχεδιαζοντας το μελλον-ακομα δεν εχω καταφερει να το εφαρμοσω

PS Παρελαβα την σκυταλη απο τον φιλο μου τον ramon αλλα δεν εχω που να την παραδωσω, αν μπει καποιος και θελει να το συνεχισει γραφοντας πεντε πραγματα για τον εαυτο του ειναι ευπροσδεκτος.

7 Comments:

At 12:28 PM, Anonymous Anonymous said...

1)είμαι ρατσίστρια με τις μη φυσικές ξανθιές και με όσους πήγαν σε ιδιωτικά σχολεία (οι παρούσες εξαιρούνται)
2)δεν ξέρω μονίμως ούτε ποια είμαι, ούτε που πάω
3)θα μπορούσα να ζήσω καταναλώνοντας μόνο γλυκά(εξαιρούνται οι τούρτες)
4)Όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω διάσημη, τώρα τρέμω και μόνο στην ιδέα...
5)η ζωή είναι μια μεγάλη παρτίδα από παλέρμο, ο μόνος για τον οποίο μπορείς να είσαι σίγουρος είναι ο εαυτός σου...

 
At 5:36 PM, Blogger adamantia said...

φταινε τα στιχακια που σε πηραν απ' το χερι
κατι στιχακια σαλεμενων εραστων :)

 
At 5:39 PM, Blogger adamantia said...

marulaki, δεν ξερω τι ειναι μια παρτιδα απο παλερμο, ομως αναγραμματιζοντας το "παρτιδα" πατριδα μου εμενα ειναι το Παλερμο...

 
At 12:00 PM, Anonymous Anonymous said...

Το παλέρμο, η πατρίδα σου, έδωσε το όνομα του σε ένα παιχνίδι που παίζεται από φοιτητικές παρέες και θυμίζει το γνωστό σε όλους μας "δολοφόνο". Η διαφορά του είναι ότι οι δολοφόνοι δε σκοτώνουν με το κλείσιμο του ματιού αλλά με επιχειρηματολογία... Ιντριγκιάρικο παιχνιδάκι...

 
At 6:05 PM, Blogger Stelios Frang said...

This comment has been removed by the author.

 
At 4:36 PM, Blogger Stelios Frang said...

Eγώ είχα παραλάβει από αλλού τη σκυτάλη και έγραψα 3 πράγματα για μένα. Εσύ γιατί σταμάτησες 2 μήνες τώρα; Στέρεψε η ποίηση;

 
At 7:30 AM, Blogger adamantia said...

Η Ποιηση δεν στερευει ποτε οσο υπαρχουν ανθρωποι που αιαθανονται, σκεφτονται και πονανε φιλε μου. Οσο για μενα περναω οντως μια "ανυδρη" περιοδο κι οπως λενε και οι Κινεζοι "αμα δεν εχεις κατι καλο να πεις καλυτερα να σιωπας".
'Η οπως λεω εγω, καμια φορα η σιωπη δεν ειναι χρυσος ειναι χρησμος.

 

Post a Comment

<< Home