antiPoihsis

...του ανειπωτου η αγωνια

Sunday, June 04, 2006

ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ ΤΗΣ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗΣ

Δεν ξερω γιατι δεν σοκαριστηκα με τον "θανατο" του μικρου Αλεξη....ισως γιατι ειναι καιρος τωρα που διαβαζω για την εξαρση της παιδικης βιας σε αλλες χωρες (βλεπε δολοφονιες ανηλικων απο ανηλικους στις ηνωμενες πολιτειες).Καιρος να ασχοληθουμε κι εμεις πια, μια και πηρε φωτια κι η δικη μας η αυλη.
Προσωπικα με αγχωσε και με θυμωσε που ενα τετοιο δραμα εγινε μεσον για αυξηση τηλεθεασης και θυσια στη AGB απο την Κα? Νικολουλη και παραδωθηκε αμεσως στα σαρκοβορα ΜΜΕ να ασελγησουν πανω στο "νεκρο" κορμακι του παιδιου.Αυτο μου κανει απο παιδεραστια εως νεκροφιλια ....
Οσο για την ταμπακιερα, θα παραμεινω, επιτρεψτε μου, στην ρηση του αρχαιου βασιλια της Τροιζηνας Πιτθεα :
"μηδενι δικην δικασεις πριν αμφοιν μυθον ακουσεις"
Και μια και μιλαμε για "δικες" την Κα? Νικολουλη και τα ΜΜΕ ποιος θα τα δικασει για αντιποιηση αρχης?

Με ολο το σεβασμο προς την μητερα του μικρου Αλεξ, προς τις δεκαδες μητερες που χανουν τα παιδια τους καθημερινα στην Ελλαδα και τις χιλιαδες που θρηνουν τα χαμενα παιδια τους σε ολο τον κοσμο.

Για την αντιγραφη και με ορατο τον κινδυνο λιθοβολισμου για την αιρετικη? αποψη: "ο δικηγορος του διαβολου"

2 Comments:

At 10:54 PM, Blogger Jamella said...

μαζι σου, εγω αγανακτισμενη και νευροσπατο κατα συστημα..
εχω μαζεψει στο μινι μου μονιτορ ολα τα εναλλακτικα ποστς και με χαρα βλεπω οτι γινονται κι αλλα..

 
At 8:56 PM, Blogger ramon said...

ζουμε στην δικτατορια των μέσων ενημέρωσης

 

Post a Comment

<< Home